torsdag 7. februar 2013

Quesadillas med svinekjøtt

Lettvinn middag i dag:
Nok til 1 person:

2 tortillalefser. ferdigkjøpte, eller lag dem selv.
200 gram strimlet svinekjøtt
4 ss tacosaus
100 gram revet ost.

Stek strimlet svinekjøtt. Krydre etter ønske.
Smør tacosaus på den ene tortillalefsa. legg på kjøttstrimler og strø osten over. Legg den andre tortillalefsa på toppen. Stek i litt olje, i ei stekepanne 1 min. på hver side, eller til osten smelter. Prøv gjerne å presse den litt sammen.

Del i snipper.

Jeg serverte med litt salsa, guacamole og rømme.

Kos dekk!

2 kommentarer:

  1. Hei!

    Jeg ble borte igjen på matprat, tror det er fordi jeg ikke visste hva url-feed adressen var, nå har jeg funnet det, så nå kan du prøve ;-)
    http://blogname.blogspot.com/feeds/posts/default
    -bytt ut bloggname med ditt eget...

    Lykke til :-)

    SvarSlett
  2. Takk! Har prøvd på nytt. Det jeg ikke skjønte var den plug in greia, men det er visst bare for dem med worldpress domene. Håper det virker etter hvert. Har sendt spørsmålet til matprat support også.

    SvarSlett